
«Освіта Харківщини ХХІ століття»
18.02.2016 23:20Розпочала роботу регіональна виставка ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Формування життєвої компетентності дошкільників у контексті нової редакції Базового компоненту дошкільної освіти».
У межах виставки заплановано: ознайомлення з досвідом упровадження інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі, сучасними підходами до розвивального освітнього середовища та засобами підвищення якості навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі; проведення «круглих столів», майстер-класів із різних питань виховання та розвитку дітей дошкільного віку відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція).
Присутні мають можливість оглянути експозиції виставки, взяти учать у майстер-класах, обмінятися ідеями, реалізація яких збагатить діяльність дошкільних навчальних закладів
У заході беруть участь 15 навчальних закладів.
Кафедрою виховання й розвитку особистості проведено інтерактивне спілкування педагогічного творчого клубу (ПТК) учасників дослідно-експериментальної роботи з проблеми «Навчання і виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту» за темою «Становлення духовного та фізичного здоров’я вчителів і учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту».
Під час спілкування розкрито систему роботи Бугаївського навчально-виховного комплексу Ізюмської районної ради з питань формування здоров’язбережувальної компетенції учнів шляхом упровадження в навчально-виховний процес ідей ноосферної освіти та проаналізовано результати дослідно-експериментальної роботи педагогів-експериментаторів навчального закладу.
Учасниками заходу обговорені завдання та шляхи реалізації ІV (контрольно-узагальнювального) етапу експерименту, здійснення аналізу й корекції одержаних результатів дослідно-експериментальної роботи.
У заході взяли участь 30 заступників директорів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які беруть участь у реалізації експерименту регіонального рівня.
Центром практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя спільно з секцією спеціальної та інклюзивної освіти було проведено інтерактивне спілкування тимчасового творчого колективу (ТТК) за темою «Корекційно-розвивальна робота з дітьми з психофізичними порушеннями розвитку. Вимоги сьогодення».
Під час роботи розкриті основні поняття, зміст, принципи корекційно-розвивальної роботи з дітьми щодо психофізичних порушень розвитку та визначені актуальні питання психологічного супроводу таких дітей у спеціальному навчальному закладі. Практичні психологи ознайомилися з нормативно-правовими документами щодо психолого-педагогічного супроводу інклюзивної освіти та плануванням подальшої діяльності.
За інформацією КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»
—————